Norrtälje idag.

Idag ska jag in på APT möte på jobbet..

Igår va jag helt slut på kvällen.. jag verkligen storstädade hela övervåningen och de vart så himla fint när de va klart, sen gick jag och hämtade Wilda från pappa och Karin.. vi stannade ute, plockade in alla leksaker och klippte den jävla långa gräsmattan, gräsklipparen dog hela tiden och jag blev helt galen.. USCH!! men efter någon timme och en död rygg efter att ha slitit i det jävla startsnöret så var det klart. Sen när Jocke kom hem såg jag att jag så klart hade missat alla poolsaker som typ va viktigast. haha men dom får jag ta en annan dag när jag orkar.. Men jag va helt slut på kvällen i alla fall. Men guu så bra man mår när man har ett fint hem, min hylla med delfiner får prydas av en ljuslykta och ett kort på Wilda istället.. Mycket finare..

Så himla mycket man bara skulle vilja göra om här hemma. Jag vill ha MASSOR med pengar, helst obegränsat till att göra om mitt hem, nya tapeter och möbler överallt.. Och så ringer precis min syster och säger att hon ska till ikea, dom har hyrt släp och allt, jag vill också följa med.. HAHA men jag ska ju in på möte..

nej frukostdags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0