Morrn

Har jobbat natt. Sovit gott fram till nu när klockan ringde.. skönt!

Igår va vi till Antons grav, men stenen hade inte kommit, urnarn va i alla fall nersatt, en fin och mysig plats som han har.. Köpte även en blomma och satte dit som en liten tanke..

        

Usch imorse när jag kom hem va de som spindelnät överallt på våra häckar. Såg lite äckligt ut, men nu syns dom inte mer..

    

Ja innan jag somnade imorse ringde mamma från Turkiet, och pappa H pratade också i bakgrunden.. dom har väl en 30 grader varmt i skuggan och strålande sol, regnat lite men inget att bry sig om sa dom.. guu va skönt, då fick jag säga att vi har SOL men 9 grader varmt.. haha. Dom kommer hem i helgen, säkert som pepparkakor..till skillnad mot oss..

 Nu ska jag fixa lite här hemma innan jag ska hämta min prinsessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0