Jobbhelg och shoppingmåndag..

Ja jag har jobbat hela helgen, har sovit hos syster Lisa hela helgen, och guu va jag saknat mina älsklingar här hemma.. I söndags kväll firade vi även syster Amanda som fyllde 21 i lördags.. en snabbfika och middag hos föräldrarna. Sen hem och sova typ för att vi skulle upp tidigt i måndags ..

Åkte bussen in och träffade J. Jag har bara träffat henne på en kurs förut, men de kändes som vi hade kännt varann as länge. Hon va jätte gullig med Wilda också. Vi shoppade lite, jag hittade en lång jätte mysig kofta och en klarblå t-shirt. Åt en supergod lunch med.. Och Wilda va så himla snäll och duktig, grät jätte mycket på slutet, vid 4, men hon va så trött och däckade på bussen. Pappa J kom och mötte oss, så Wilda fick cykla med pappa, sen tog vi även en cykeltur på kvällen innan vi skulle hem och sussa igen.. Ja en underbar dag i alla fall :)

Idag blir det jobb men först till syster..

I helgen fyller lillasyster 18 år :) det ska firas också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0