Hos syster..

Storasyster Nette, ha varit här sen tidigt imorse. Hälsar på och barnen leker, eller dom skulle sova, Julia och Klara somnade men såklart väckte Wilda Julia.. Usch va jobbigt när Wilda vägrar sova.. men ändå vid 4 jämt ska on sova ett tag. BLÄ! Men idag ska jag hålla henne vaken, inatt jobbar jag.. ska ta med en bok och läsa tror jag. slappa lite när pojken sover och man ska va vaken eftersom vi har vakande natt..

Nej nu kanske jag ska klä på Wilda och hämta syster Hanna, hon ville åka till Antons grav och kolla på hans gravsten som kommit nu, så jag ska nog göra henne den tjänsten, plus att Wilda kanske somnar i bilen, man kan ju alltid hoppas :)

Hörs sen eller nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0