Finbesök :)

Idag har Linda och Melissa varit här, eller dom är fortfarande. Wilda och Melissa bråkade mest i början, men efter maten gick de bara bättre och bättre. Dom grisade och hittade på hyss vid maten och fick bada, dom tyckte de va så himla skoj och mysigt. sen satt dom i soffan tillsammans inlindade i handdukar och kollade på barnprogram, vilka sötnosar. Mestadels kommer dom bra överens, men två små tjejer som båda vill ha sin vilja fram funkar inte alltid.. haha, men söta och bestämda är dom.. Melissa och hennes föräldrar kanske ska åka till spanien på tisdag och va borta länge, då får dom inte träffas på länge och de är ju lite tråkigt.

Ja när dom har åkt hem ska nog jag och Wilda åka till mormor och moffa, dom åker nämligen till Turkiet imorgon, ska va borta en vecka. Så vi ska dit med våran kamera som dom ska låna och sen kanske vi sover där också, för min älskling är inte hemma :(

Vikten går sisådär med, ett litet plus men jag har provat att inte följa och räkna poäng, men de gick inte så bra, men de här lilla plusset  gör inget tycker jag..

Nej nu ska jag umgås lite med Linda innan hon åker hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0