Helgen

Har varit ledig hela helgen..

I lördags fyllde min kära lillasyster 18 år. Så vi va ut på middag med henne och sen till Mobergs, första gången jag va där och de va kul att se så mycket folk, men jag träffade bara en riktigt gammal tjejkompis, synd att man inte träffade fler.

Söndagen blev det fika hos Hanna.. smörgårtårta. MUMS. sen vart de mest slappa bara.

Jag har jobbat natt igår och kom hem för en timme sen, ska sätta igång och storstäda mitt hus nu när min lillhuligan inte är hemma, sen är jag ledig i 3 dagar och kan ägna mig åt bara henne och inte städa massor hela tiden. Ja självklart min älskling ska få lite tid med men han jobbar ju hela dagarna..

Sen måste jag berätta är så himla glad. Vi har köpt nya skinnsoffor, eller en trea och 2 fåtöljer, vitt skinn. Men dem vi köpt dom från har inte fått sin nya än, men jag längtar :) Så mitt vardagsrum ska nu göras om till vitt istället för svart..

Nej städning..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Visst har ni en svart skinnsoffa nu? Vad ska ni göra av den? :)

2008-10-09 @ 00:28:49
URL: http://m4rielle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0