Fortfarande dålig

Magen är bättre men inte helt bra. Och sen har min hals blivit svullen, det gjorde så ont inatt :( Feber till och från, just nu känner jag mig ganska bra, men sen faller det tillbaka :(

Min skrutta är på dagis nu för att fotas, hon va så fin och hon va stolt och sa "faster kommer tycka jag är fin mamma" Haha min sötnos, men sen spöregnade de när hon skulle gå till bilen när hennes faster hämtade henne, så ramlade hon, men de va ingen fara, hon va så stolt över att få åka med Gabriel till dagis :)

Dom skulle väl äta lite fiskpinnar här sen, ja dom ringde från DHL också.. skulle komma idag med bordet :) Nu vill jag ha mina gardiner och mattor också :)

Nee nu ska jag vila lite medans Wilda är borta.
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0