7 månader senare...

Och vi har äntligen beställt ett matsalsbord. Passar med sofforna som vi har fått hem nu, dom va inte vita utan champangefärgade. Så mitt vardagsrum går i brunt/beige/vitt och sen ska jag köpa plädar och kuddar i turkost, kommer bli så fint. Matsalsbordet beställde vi från Halens och kommer i slutet av månaden, snabb leverans ändå :) Då ska det invigas, med tacofest eller nått :)

Så här ser bordet ut..



Så här ser vardagsrumsdelen ut än så länge.. matta och nya gardiner + alla detaljer kommer inhandlas i slutet av månaden när vi ska in till Uppsala..



Gardiner blir bruna + beiga längder och en brun kappa. Mattan kommer va lite cappucinofärgad, och samma matta kommer vi köpa och ha under matsalsbordet.. Nu ser mitt vardagsrum lite tråkigt och tomt ut, men de kommer bli så fint..

Jo Marre; våran svarta skinnsoffa står nere i gillestugan, vi ska göra film/mysrum där nere och de kommer också bli väldigt fint..

Nej dags för lite snabbstädning, lunch och sen en lånpromenad..

Kommentarer
Postat av: Kim

Vad fint! :)

2008-10-16 @ 10:35:59
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Ikea som gäller? ÄLSKA IKEA! ;) Visste ej att du har barn, det har jag totalt missat. Allt väl annars?

2008-10-16 @ 19:26:55
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0